niedziela, 8 marca 2020

Don Diablo ft. Brando - Congratulations || Grey outfit with tulle skirt

Witam Was w dzień kobiet moje kochane dziewczyny ♥ 
Dzisiaj wyjściowy outfit na specjalne okazje, w końcu tylko od święta można sobie pozwolić na tiulową spódnicę. Ja jestem zakochana i w tej szarej i różowej z poprzedniego posta! Były one hitem w zeszłym roku, mam nadzieję, że moda na nie nie przeminie ♥ 
Do szarej tiulowej spódnicy założyłam szarą zamszową ramoneskę, skórzane czarne buty na obcasie i moją ukochaną torbę Michaela Korsa Jet Set w kolorze czarnym. 
Podoba Wam się? 
Buziaki
Patrycja 










20 komentarzy:

  1. Wyglądasz zjawiskowo :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów ta fantastyczna spódnica, tylko tym razem w innym kolorze. Zachwycasz tymi stylizacjami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia! Stylizacja urocza ♥ Mega podoba mi się ten pastelowy kolorek

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bajecznie i te kolory już takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow spódnica robi świetną robotę! I super zestawienie jej z cięższymi butami :)
    Julia Brzezińska

    OdpowiedzUsuń
  8. So lovely! That tulle dress looks very very nice on you!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta spódnica i cały zestaw mega! Wyglądasz cudownie!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku! Jaka ta spódniczka jest piękna!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zestaw 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Your outfit is so beautiful and lovely.
    You look so good
    NEW POST:
    https://www.melodyjacob.com/2020/03/i-spent-my-womens-day-with-lies-and.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam taką piękną, puszystą sterczącą spódnicę tiulową na moich poprawinach, także też mam nadzieję, że moda nie przeminie, bo z chęcią założyłabym ją znowu do tramposzy i ramoneski :)

    Super wyglądasz kochana :*

    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous! I love your style!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedzieć, że wyglądasz pięknie to jak nic nie powiedzieć! :D Cudowne połączenie kolorystyczne.
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome post.Shared on Twitter!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Queste gonne sono così belle! Spero che tu abbia una buona .
    Mask With Valve

    OdpowiedzUsuń
  18. See on täpselt selline stiil, mis mulle meeldib.

    Cheap Cardigans for Women

    OdpowiedzUsuń