poniedziałek, 16 marca 2020

Ava Max - Salt || Total black outfit with organza blouse

Hej misie,
Jak tam samopoczucie? U mnie nudy przez tą całą kwarantannę, ale przynajmniej nadrobię trochę blogowych zaległości. Dobrze, że mam dużo jeszcze nieopublikowanych treści.
Niemniej jednak, słyszałam że spacery są wskazane, dlatego może uda mi się kontynuować moje hobby ze zdjęciami w lesie czy na polanie. Trochę inne klimaty, ale zawsze coś.
A Wy co sądzicie o epidemii i kwarantannie? Słuszne posunięcie czy raczej niepotrzebny szum?
Dajcie znać!
Buziaki,
Patrycja








20 komentarzy:

  1. Nice total black outfit!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, taka zmiana fotograficznego klimatu też może wyjść fajnie
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze-wyglądasz jak jakaś ksiezniczka rocka! Pięknie 😍 Po drugie, dodałaś piosenkę, której aktualnie słucham na przemian razem z Psychical Dua Lipy! 😍 A co do koronawirusa, wolę się chyba nie wypowiadać, bo niestety nie mam już na to siły. 😢

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ty masz figure!
    Zazdroszczę! 😍
    Piekna stylizacja 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że to było potrzebne wystarczy sporzeć jedynie na włochy które zbagatelizowały całą sprawę
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, ze to potrzebne. Pracuje z domu. Normalnie 8 godzin tak jak zazwyczaj w pracy siedze przed kompem i robie co mam do robienia a z ludźmi z firmy kontaktujemy sie online :D świetna stylizacja. Uwielbiam czarne stylowki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że potrzebna jest kwarantanna. Jeśli ludzie zostaną w domach, będą unikać dużych skupisk innych ludzi może uda się szybciej tego wirusa pokonać.

    PS. A Ty wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Really Beautiful, love this outfit!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że obowiązkowa kwarantanna jest słuszną decyzją; lepiej zapobiegać dalszemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

    Stylizacja jak najbardziej przypadła mi do gust, jest totalnie w Twoim stylu - pasuje Ci :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka :) Jeśli chodzi o kwarantanne to u mnie na blogu pojawił się post co robić podczas kwarantanny by się nudzić ;)
    Pozdrawiam :*

    http://toskaonline.blogspot.com/2020/03/co-robic-podczas-kwarantanny.html

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna figura :) zazdroszcze i stylizacja tez super :)


    https://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczną bluzeczkę kochana :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Znasz może jakieś podobne butiki które mają dosyć korzystne ceny jak ten?
    butiklalala

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look! i Twoje włosy wyglądają tutaj naprawdę zachwycająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sembra tutto così carino! Grazie per aver condiviso :)

    Cotton Mask

    OdpowiedzUsuń