czwartek, 31 października 2019

Nea - Some Say || floral dress on Pumpkin Farm in Warsaw

Hej misiaki,
No i mamy ostatni dzień października, dlatego też post tematyczny. Obchodzicie Halloween? Ja zdecydowanie nie, ale uwielbiam patrzeć na te wszystkie kreatywne makijaże i przebrania na to święto. Kiedyś może nadejdzie taki rok, że ja też dam się troszkę zwariować na punkcie strachów i przerażających przebrań. Teraz, wykorzystuję to, że mamy długi weekend i wrzucam Wam kilka zdjęć z Farmy Dyni pod Warszawą.
Byliście tam?
Jeśli nie, to za rok koniecznie się wybierzcie!!
Zostawiam Wam też link do YouTube, gdzie znajdziecie krótki filmik z tego miejsca ♥
Buziaki,
Patrycja














28 komentarzy:

  1. Uwielbiam dynie :) A Halloween nie obchodzę ale lubię :)
    Śliczna jesteś <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pictures, dear! I love your blog so much.
    have a nice day
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, amazing pics and place!
    I loved your dress ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwiebiam HAlloween!Twoja sesja zdjęciowa jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look fabulous! Such a pretty dress

    www.infinitelyposh.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks great.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. It's looks like haloween party & beautiful pic

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie obchodzę Halloween jakoś od podstawówki, ale również lubię pooglądać makijaże i sesje tematyczne. :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Obserwuję i zapraszam do mnie, gdzie pojawiać się będą ciekawe miejsca napotkane na moich małych i mniejszych podróżach!
    https://www.podrozemaleimniejsze.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie świętuję ale i nie neguję :)
    Dla mnie to czas refleksji i zadumy. Kochana masz przepiękne włoski!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) na farmę dyniową sama planuję się wybrać, ale to może za rok dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gostei bastante do artigo de hoje, sempre estou aqui acompanhando seu blog. Tenho aprendido muitas coisas legais aqui e te agradeço por compartilhar...

    Beijos 😘.

    Meu Blog: dicasdaweb.net

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukieneczka jest obłędna bardzo lubię takie fasony
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę, ale fajne miejsce <3 Szkoda że do Warszawy mam tak daleko :(
    Stylizacja przepiękna, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super miejsce do zdjęć :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w pobliżu niestety nie ma takiej farmy :( A nie miałam za bardzo czasu, żeby pojechać gdzieś dalej, choć zdjęcia wyglądają obłędnie na takim tle!
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie świętowałam Halloween w tym roku i to nawet chyba trzy razy! A na farmie dyń również byłam i nawet udało mi się zrobic całkiem fajną sesję, więc zapraszam na mojego bloga!

    Śliczna ta sukienka, napiszesz skąd? Chyba, że coś przeoczyłam. Obserwuję bloga, zapowiada się naprawdę na fajny

    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna sukienka, a zdjęcia genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Your dress is super lovely!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super sprawa z tą farmą! Co roku widzę jak Zoella wstawia vlogi z dyniowej farmy i sama chciałabym się wybrać na taką! Muszę w przyszłym roku poszukać gdzieś w swojej okolicy, by napatrzeć się na piękne kolory!
    W temacie halloween - uwielbiam charakteryzacje i zabawę makijażem, kiedyś byłam na imprezie urodzinowej o tej tematyce i mega dobrze się bawiłam, sam fakt możliwości przebrania jest super. Uwielbiam!
    Buziaki!!!
    bzduro

    OdpowiedzUsuń
  20. Mooie kleuren! Als ze zo zijn, zal ik het leuk vinden! Creatieve mensen zijn niet geweldig!


    wholesale dresses

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna a i miejsce bardzo wdzięczne do zdjęć. Stylizacyjnie super. Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow,was für ein schönes Set.Das sind superschöne Bilder.Das Kleid,das du trägst ist ein Traum.Einfach wunderschön.Die leicht glänzende Strumpfhose,die du trägst,macht dein gesamtes Outfit perfekt.Find ich.Allerdings kann man dir bei einem Bild etwas unter deinen Rock gucken.
    Andrea

    OdpowiedzUsuń