piątek, 8 listopada 2019

Tones and I - Dance Monkey || Pink Faux Fur from VM Fashion

Hejka kochani, 
Nareszcie mam chwilę czasu, aby tu do Was zajrzeć. Październik to był dla mnie ciężki miesiąc. Ale udało mi się zrobić jesienne zdjęcia. W tej stylizacji mam na sobie beżowy sweterek z plecieniem typu warkocz, oraz moje ulubione jeansy ze Stradivariusa. Ciepło zapewniło mi futerko - misiek w kolorze różowym, które kupiłam na stronie sklepu VM Fashion. Pierwotnie pochodzi z River Island, ale udało mi się kupić je outletowo i przede wszystkim taniej!
Jak Wam się podoba?

XOXO
Patrycja 










17 komentarzy:

  1. Przepięknie kochana wyglądasz, do twarzy Ci w takiej kolorystyce :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie wyglądasz, piękny płaszczyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! I absolutely love that pink jacket and you look so gorgeous! And those boots are perfect with it! What a fun song - thanks so much for sharing!

    Ruth
    https://voguefauxreal.com/2019/11/05/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszczyk :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh love this pink teddy coat. So hug-gable! :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice pictures and beautiful hair!!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie październik tez był ciężki :p świetna stylizacja, płaszczyk jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tą piosenkę, super stylizacja
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz <3
    Cudne futerko- miś <3
    Przepiękne, jesienne zdjęcia :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so gorgeous! Love this outfit

    www.infinitelyposh.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja i bardzo interesujące tło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this song so much and I adore your Outfit.
    Perfect for autumn my dear. :=)

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ten płaszczyk :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń