środa, 19 grudnia 2018

Mariah Carey - All I want for Christmas || LaVivre

Hej misiaczki,
Jak mijają Wam przygotowania do Świąt? Ja przygotowuję dom w rytm świątecznej muzyki, chodzę po sklepach, które teraz są pięknie udekorowane i szukam ostatnich prezentów. Gdy zobaczyłam tą wioskę Świętego Mikołaja musiałam w niej zrobić zdjęcia.
Mam na sobie czerwony oversizowy sweterek, który jest mega ciepły. Generalnie nie przepadam za czerwienią, ale na czas świąteczny robię wyjątek. Do niego idealnie pasuje bransoletka srebrna od LaVivre. Zielone malahity oplecione srebrem są strzałem w dziesiątkę na świąteczny czas. ♥
Biżuteria Srebrna LaVivre jest wyjątkowa, co możecie zobaczyć na stronie sklepu. Jest tam duży wybór biżuterii, która przyda się nie tylko na świąteczny czas, ale będzie idealnym dodatkiem do Sylwestrowej stylizacji czy prezentem na Walentynki.
Zostawiam Was ze zdjęciami,
Buziaki♥









Naszyjnik pochodzi ze sklepu travelinspirations-shop, który oferuje szeroki wybór biżuterii powiązanej z podróżowaniem. Ja wybrałam Bohemian Style - Multilayer Necklace, bo zauważyłam, że w jednym z wariantów jest ręka Fatimy, która ściśle kojarzy mi się z podróżą do Tunezji- tam wszędzie można było zobaczyć ten symbol. 


Bransoletkę znajdziecie w LaVivre




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz