piątek, 14 grudnia 2018

Jarmark Bożonarodzeniowy Kraków 2018 || 2 outfits || gray coat || khaki parka with pink fur

Cześć kochani ♥
Jeszcze niedawno zachwycałam się piękną, polską jesienią a mamy już połowę grudnia- zaraz święta. Nawet nie spostrzegłam się, że jeszcze nie mam zdjęć w tym świetnym klimacie, ale zamierzam to nadrobić. Tymczasem, przejdźmy do tematu dzisiejszego postu- Kraków i Jarmark Bożonarodzeniowy.
Kiedy zobaczyłam filmiki z zeszłego roku na YouTube, byłam bardzo ciekawa jak to wygląda naprawdę. Uwielbiam Kraków, jest piękny i stanowczo mogę powiedzieć, że jest to jedno z moich ulubionych miast w Polsce. Co do Jarmarku- może nie było tańczących pomocników Świętego Mikołaja, ale klimat był tam niesamowity, mimo że niestety nie mieliśmy śniegu. Wszystko było pięknie ozdobione światełkami, a w powietrzu unosił się zapach grzańca, który niesamowicie rozgrzewa. Te dorożki- coś pięknego. A co więcej- trafiliśmy na uroczyste zapalenie światełek na choince na placu. Cudowne przeżycie.
Byliście na jakimś Jarmarku Bożonarodzeniowym?
Zostawiam Was ze zdjęciami ♥ 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz