środa, 3 czerwca 2015

Kendji Girac- Andalouse

Cześć!
Nareszcie mam kilka dni wolnego, tak bardzo nie mogłam się ich doczekać ♥ 
Mogę powiedzieć, że mam już wakacje, bo zostało już tylko kilka dni prawdziwej nauki, a oceny są teoretycznie wystawione. Teraz pozostaje mi tylko cieszyć się z pięknej pogody jaka jest od kilku dni i rozkoszować słońcem. 
Dziś pokażę Wam sukienkę, którą można ubrać zarówno na jakąś większą uroczystość, jak i na niedzielny spacer. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Enjoy! ;) 

P.S. Jestem pod wrażeniem! Blog ma już prawie 35 tys. wyświetleń i ponad 200 stałych obserwatorów. Dziękuję Wam za to, że jesteście i mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie Was coraz więcej. Jest to dla mnie zaszczyt, bo nie myślałam że zajdę tak daleko :) 
xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz