wtorek, 1 grudnia 2020

Idealna sukienka na święta? Czyli jaka..

Hej kochani! 
Witam się w grudniu, trochę mnie tu nie było, powodów jest wiele, ale o tym innym razem. Przychodzę do Was z upragnionymi propozycjami sukienek na święta. Ja już swoją wybrałam- pochodzi ze sklepu City Chic  . Jest to sukieneczka z golfem, wykonana z materiału z połyskującą nitką. Idealnie będzie się komponować ze świątecznym klimatem.








Wybrałam dla Was także inne propozycje z tego sklepu. Należy do nich idealna sukienka na święta , czyli przede wszystkim czerwień, a do tego ten piękny zimowy wzorek! Do niej można założyć wygodne zakolanówki (patrz na zdjęcie poniżej) lub eleganckie czerwone szpilki i stylizacja gotowa!


A co powiecie na klasykę? Sukienka na święta kojarzy mi się  czerwienią, przede wszystkim. A taki dopasowany krój z ultra modnymi bufkami zapewni nam pierwsze wrażenie z efektem WOW!


Kolejną propozycją są wszelkiego rodzaju eleganckie sukienki welurowe. Ja wybrałam krój podobny do mojej aczkolwiek w świątecznym zielonym kolorze. Myślę, że będzie się idealnie prezentować zarówno do długich kozaków jak i do szpilek. 



33 komentarze:

  1. O kurczę ale one są prześliczne. Zwłaszcza ta świąteczna idealna do takich dłuższych kozaków jak ulał na wigilię :D No i ta którą masz na sobie. Jestem fanką sukienek z golfem :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sweterkowe sukienki :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Świetne propozycje sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, you have a great body, long legs, envy😍😍😍
    Merry Christmas. 🎅🎅🎅
    Kiss. lace part wigs

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna sukienka na Święta to taka, która ukryje pełny brzuszek :D Te wiązane są ekstra i właśnie idealne na taką wieczerze :)

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  7. W przypadku takich okoliczności zawsze stawiam na minimalizm. Mam kilka sukienek przygotowanych specjalnie na te okazję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie minimalizm, podobają mi się Twoje inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo dobra. Szczególnie podobają mi się buty, cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie święta i inne uroczystości rodzinne zawsze skromnie. Nieco poszaleć można na spotkaniach ze znajomymi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna sukienka na święta MUSI być skromna i minimalistyczna, ale przy tym dobrze wykonana. Warto, aby posłużyła dłużej niż jeden weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona sukienka + getry wyglądają bardzo ładnie. Chętnie sama bym założyła

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie to ładnie jest w każdej. Norweski wzór bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na święta wybrałam małą czarną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukienka :) I piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna czerwona sukienka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. You can see from the picture that your skirt is very beautiful, I wish you a happy day.
    hd frontal wig

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej ale ładnie Ci w tej czerwonej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza mi się podoba. Twoja kita jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnia jest świetna. Czy ona jest z woalu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienki jak sukienki ale jakie ty masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie ta czerwona bardzo fajna. Podkreśla klasę kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam dla siebie welurowej sukienki. Ta ostatnia propozycja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. I visited the City Chic store online via the main link to their website that you provided above and am impressed with the selection of pretty dresses they have there!
    I also love the appearance of the dresses you featured in the shopping links.
    The turtleneck dress from the City Chic store you are wearing in the outfit photos above looks pretty, stylish, comfortable, and like it must feel wonderful to the touch.
    You look very beautiful modelling it.

    My blog: Full Brief Panties (an older post)
    My YouTube: misterpantybuns's Channel videos
    My Twitter: @Panty_Buns

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie stylizacje piękne, ciężko zdecydować się na jedną konkretną!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacje. Mój faworyt? Czerwona sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Really cozy look that one :) Great photos!

    Real Estate Broker In Dubai

    OdpowiedzUsuń
  28. Te spojrzenia są takie ładne, tak bardzo je kocham, jak moje lace front wigs with bangs

    OdpowiedzUsuń

  29. Hello Everyone Here,
    My Name is Dylan Brandon, I'm from the UK and I was once a Vaginal Cancer patient.
    Until the day my doctor recommended Dr Itua Herbal Remedy to me on how he uses Herbal medicines to cure all kinds of disease, I was very inst rested on his herbal remedy because I was very sick at that moment and I was diagnosed with Brain Tumor and Vaginal Cancer. I took the risk to take his treatment after watching his documentary.
    I contacted him on Email and explained my situation to him, he kindly told me how it works and also how I can purchase his herbal product through his website www.drituaherbalcenter.com/shop.
    A week later the herbal medicines were shipped to me through courier service, I drank his herbal medicines for three weeks and I was healed, cured from Brain Tumor/Vaginal Cancer.
    It was so marvelous that even my friends with Breast/Prostate Cancer also contacted Dr Itua for herbal products and they are all cured as well with Dr Itua Herbal Medicines, I do not know how many Sick people are here today or who have not yet read this. I pray god should let you see this to know there is wellness for you. He guaranties me that he can cure the listed diseases below______Bladder cancer,Brain cancer,Hiv,Herpes,
    Esophageal cancer,Gallbladder cancer,Gestational trophoblastic disease,Head and neck cancer,Hodgkin lymphoma
    Intestinal cancer,Breast Cancer,Prostate Cancer,Brain Tumor,Kidney cancer,Hpv,Tach Diseases,Leukemia,Liver cancer,Lung cancer,Melanoma,Mesothelioma,Adrenal cancer.Bile duct cancer,Bone cancer ,Multiple myeloma,Neuroendocrine tumors
    Non-Hodgkin lymphoma,Oral cancer,Ovarian cancer,Sinus cancer,Hepatitis A,B/C,Skin cancer,Soft tissue sarcoma,Wart Removal,Lupus,Spinal cancer,Stomach cancer
    Testicular cancer,Throat cancer,Thyroid Cancer,Uterine cancer,Fibroid,Angiopathy, Ataxia,Arthritis,Amyotrophic Lateral Sclerosis,Brain Tumor,Fibromyalgia,Fluoroquinolone Toxicity
    Syndrome Fibrodysplasia Ossificans Progres Sclerosis,Alzheimer's disease,Chronic Diarrhea,Copd,Parkinson,Als,Adrenocortical carcinoma Infectious mononucleosis. Vaginal cancer,Vulvar cancer
    Dr Itua Herbal Center Contact,Email: drituaherbalcenter@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. El Sr. Pedro es un oficial de préstamos increíblemente bien informado, cortés y paciente. Revisé un par de ofertas de propiedades antes de mi compra final, y Pedro estuvo allí para ayudar con cada una, a menudo coordinando con mi agente detrás de escena. Me sentí apoyada durante todo el proceso. Gracias a Pedro y los esfuerzos incansables de su equipo, ¡ahora soy un orgulloso propietario! Lo animo a que considere a Pedro y su compañía de préstamos para cualquier tipo de préstamo.

    # Préstamo de automóvil

    # Préstamo hipotecario

    # Préstamo comercial

    # Préstamo personal


    Sr. Pedro Oferta de Préstamo

    Correo electrónico: pedroloanss@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń