piątek, 10 stycznia 2020

Powstań jak Feniks z popiołu - kosmetyki FENIX

Hejka kochani, 
Witam Was w 2020! Ale to dziwnie wygląda. Ja nadal nie czuję, że zmieniła nam się data. Dzisiaj post nieco inny, kosmetykowy. Przychodzę do Was z recenzją kosmetyków marki FENIX Jewellery & Cosmetics. W recenzji znajdują się cztery produkty: balsam, mleczko do ciała, mgiełka do ciała i woda perfumowana. 



 Na pierwszy ogień pójdzie balsam do ciała. Ma on działanie rozgrzewające, oraz piękny zapach czekolady z chili. Kiedy pierwszy raz użyłam go, po powrocie z zewnątrz, byłam zachwycona. Czułam jakby moja skóra była ogrzewana ciepłym kocykiem. W dodatku ma działanie usprawniające mikrokrążenie, aby ujędrnić i wymodelować. Podobno ma również działanie wyszczuplające, ale to okaże się za jakiś czas. I do tego ten zapach! 


CENA: 24.99 zł 


Mleczko do ciała ma również słodki zapach mleka i miodu, czyli jeden z moich ulubionych. Z reguły mam suchą skórę, także wskazane jest używanie produktów silnie nawilżających. To mleczko sprawdza się u mnie idealnie. Nie pozostawia lepkiej, nieprzyjemnej warstwy na skórze, co bardzo cenię. 


CENA: 24.99 zł


Mgiełka do ciała ma delikatny malinowy zapach. Myślę, że bardziej przyda mi się latem, ponieważ lekka bryza na ciele bardzo orzeźwia. Dodatkowo spray nawilża ciało, dzięki glicerynie i d-pantenolowi. 


CENA: 29.00 zł 

Ostatni produkt to woda perfumowana. Pachnie bardzo przyjemnie, bo zawiera nuty zapachowe czekolady, wanilii, karmelu, jagód, miodu i bergamoty. Dobrze wpisuje się w mój gust odnośnie zapachów. Utrzymuje się na ciele około trzech godzin. 


CENA: 54.99 zł 

Spotkaliście się z tymi produktami wcześniej? 
Buziaki, 
Patrycja 

6 komentarzy: