piątek, 6 grudnia 2019

Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You || Grey Bodycon dress and black faux fur

Cześć kochani, 
Witam Was w pierwszym grudniowym poście, i zaczynamy w pełni świątecznie. Klimat świąt czuć już w powietrzu, w radiu lecą świąteczne piosenki (tak jak na mojej playliście), a ludzie zaczynają już biegać za prezentami. Ja ostatnio też wybrałam się do naszej Łódzkiej Manufaktury i cyknęłam już kilka fotek przy choince. 
Jak tam Wasze Mikołajki? Byliście grzeczni? 

Buziaki 
Patrycja







13 komentarzy:

  1. Wyglądasz uroczo ! <3 Uwielbiam tę piosenkę Mariah Carey :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna ta choinka! Świetnie wyglądasz a ta piosenkę uwielbiam :) to jedna z moich ulubionych świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ze zbliżeniem na twarz wyszło rewelacyjnie!
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta piosenka chyba najbardziej kojarzy się ze świętami! Uwielbiam ją!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous look babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/12/ghostmoon-bags-out-of-this-planet.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Was w pierwszym grudniowym poście, i zaczynamy w pełni świątecznie. Klimat świąt czuć już w powietrzu, w radiu lecą świąteczne piosenki (tak jak na mojej playliście), a ludzie zaczynają już biegać za prezentami. Ja ostatnio też wybrałam się do naszej Łódzkiej Manufaktury i cyknęłam już kilka fotek przy choince. white shawl , shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , winter shawls , shawls uk , dressy shawls , mens shawls

    OdpowiedzUsuń
  7. You are very beautiful. Thanks for sharing Grey Bodycon dress and black faux fur post. I really like it. xoxo fashion for womens

    OdpowiedzUsuń