poniedziałek, 19 listopada 2018

Nowy kolor? || Everyday wigs

Cześć, 
Od dawna zastanawiam się co zmienić w swoim wyglądzie, długo waham się co do zmiany koloru. Na szczęście nie muszę tego robić permanentnie. Obecnie na rynku mamy setki sklepów, zarówno internetowych, jak i stacjonarnych, oferujących peruki o różnych długościach, kolorach a także fryzurach. Znalazłam następny sklep internetowy, który oferuje szeroką gamę tych akcesoriów.
Jest nim Everyday wigs. 
Kiedyś był wielki szał na ombre, z resztą nadal jest, ale już nie w standardowych kolorach- teraz szalejemy z barwami na głowie- od stonowanych siwych włosów, przez niebieskie, zielone aż po wściekło różowe. Niestety, z tego co widzę kolor się bardzo wypłukuje i włosy szybko stają się kolokwialnie mówiąc bure, dlatego warto zainwestować w perukę, która zachowa świetny wygląd na długi czas. Znajdziecie je pod hasłem Ombre wigs, albo klikając w link.
Prezentują się one tak:



Pamiętam, że od dziecka chciałam być blondynką, dlatego zdecydowałam się na bardzo drastyczną zmianę koloru, z ciemno brązowego na baleyage w kolorze jasnego blondu. Stan włosów uległ znacznemu pogorszeniu, wymagają większej pielęgnacji i stałego farbowania, które jest bardzo czasochłonne w przypadku pasemek. Wiedząc o tym, co wiem dzisiaj, na pewno kupiłabym perukę, mimo że uwielbiam swój obecny kolor, niemniej jednak przy pierwszej wizycie u fryzjera nie byłam przekonana i bardzo się bałam, że włosy tego nie wytrzymają. Jeśli któraś z was też chciałaby być blondynką choć na chwilę, to polecam wpisać w wyszukiwarkę blonde wigs na stronie Everydaywigs. Oto jakie cuda możecie tam znaleźć:


Jeśli gustujecie w bardziej prowokujących kolorach, jak różowy czy niebieski, to dobrze trafiliście. Takie również można podziwiać na ich stronie. Kiedyś myślałam, żeby kupić różowy toner do moich włosów i przez tydzień mieć ten piękny, pastelowy różowy kolor na głowie, ale jakoś brak mi odwagi. Zastanawiam się nad kupnem cukierkowej peruki, bo bardzo mnie ciągnie do tego odcienia. Zobaczcie co możecie znaleźć pod hasłem synthetic lace Front wigs:



Jak widzicie wybór jest ogromny i każdy znajdzie tam coś dla siebie. Oczywiście, mniej odważne osoby też będą w stanie wybrać kolor i fryzurkę dla siebie, ale po co się ograniczać. Moja koleżanka, mająca na co dzień krótkie włosy, kiedyś przyszła na uczelnię w długich, aż do pasa. Zadziwiła wszystkich i wyglądała oszołamiająco. Piękne, ciemne loki, o których marzy wiele dziewczyn. Teraz możesz mieć je też ty. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz