środa, 3 października 2018

JLoud Luxury feat. brando - Body

Hej misiaki!
Za oknami ciągle deszcz, nieprzyjemny, zimny wiatr i szare niebo, dlatego trzeba sobie osłodzić tą ponurą codzienność ubraniami! Uwielbiam modę, lubię się wyróżniać, wiem, że jak na Polskie standardy odstaję od reszty szarego tłumu, ale na tym to właśnie polega. Jedni lubią być w cieniu, a ja kocham różowy kolor, futra i wszystko co się błyszczy. W głębi duszy jestem sroką, ale mam to po mamie, bo to właśnie ona zaszczepiła we mnie zamiłowanie do zakupów i mody.
Dzisiaj mam dla Was połączenie tego co lubię najbardziej, czyli pudrowo różowe futerko, nie zabrakło też świecidełek, bo na sweterku są błyszczące aplikacje. Zdjęcia zrobiliśmy w najbardziej popularnym miejscu w Łodzi- Manufakturze. Napewno każdy kto choć raz był w tym mieście kojarzy te cegiełki.
Zostawiam Was ze zdjęciami, 
Enjoy!
xoxo
Ysiakova














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz