czwartek, 21 września 2017

Autumn wishlist 2017

Hejka! 
Jesień przychodzi już na dobre, za oknem plucha, a ja zakupy jesienne jeszcze przede mną. Może ktoś jeszcze, tak jak ja "zaspał" i potrzebuje inspiracji?
Z pomocą przychodzi Zaful
Co będzie modne jesienią?
1. Swetry
Oczywiście topowym kolorami na jesień będzie szarość, oraz czerwień (odcień grenadine), oraz coś co mnie zaskoczyło- pastelowy róż. 
różowy                                  szary                                  bordo

2. Bluzy 
Coś nowego na jesień czyli musztardowe rzeczy, bluzy w takim kolorze znajdziecie tu (yellow sweatshirt). 
Oczywiście naszywki pozostają IN dlatego przygotowałam dla was trzy propozycje bluz z taki amplikacjami. 
różowa                                             biała                                    musztardowa      

3. Denim
Wszystko co z denimu jest w tym sezonie modne, ale teraz łączymy jeans z jeansem. 
kurtka                                   spodnie                            koszula

Oto moja "topka" must have w swojej szafie.
Na koniec mam dla was kupon rabatowy do sklepu. 

Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover our newest summer arrivals!
Surprise code: ZFEN


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz