środa, 2 stycznia 2019

New Year, Carnival and Dresses || Ever Pretty Dress

Witam Was w Nowym Roku!
Kto by pomyślał, że tak szybko zleci mi rok 2018. Pamiętam Sylwester 2017, jak gdyby to było dziś. Jak minęła Wam noc Sylwestrowa? W domku przed telewizorem, czy szaleliście na jakieś super imprezie do białego rana? Ja w tym roku postanowiłam spędzić go na spokojnie, na domówce. Mimo to, 6 stycznia zaczyna się okres karnawału, idą studniówki i pewnie borykacie się z problemem "nie mam w co się ubrać". Otóż nadchodzę z pomocą. Wiele dziewczyn decyduje się na długie suknie balowe na tego typu imprezy. Ja sama żałowałam, że nie kupiłam sobie pięknej sukni do ziemi na swój bal maturalny. Oglądając zdjęcia, widziałam jak pięknie i wyjątkowo wyglądały dziewczyny w swoich kreacjach. Gdybym miała drugi raz studniówkę, na pewno założyłabym sukienkę maxi. Obecnie w trendach są koronki i prawie transparentne siateczkowe materiały. Jest to super opcja, jeśli jest połączona z gustem i wyczuciem smaku. Jak dla mnie delikatne wstawki z takich właśnie tkanin przyciągają wzrok i czynią ze zwykłej sukienki, cudo wyglądające jak haute couture. Swoją wymarzoną szałową kreację możecie znaleźć na stronie Ever Pretty Dress. Oferują suknie balowe na różne okazje, rozpoczynając właśnie na tych studniówkowych, przez sukienki wieczorowe, na sukniach ślubnych i sukniach dla druhen kończąc. Swego czasu podobały mi się wyszywane sukienki Balmain, i taką właśnie podobną znalazłam na stronie EverPretty pod hasłem sexy wedding guest dresses. Mimo, że tłumaczy się je na seksowne sukienki dla gości ślubnych, to uważam że na studniówkę nada się idealnie, a tym bardziej na bal karnawałowy. 


Link do sukienki: klik

Jeśli szukacie czegoś skromniejszego w rozmiarze plus size, to takie sukienki też się tam znajdą. Pokażę Wam jedną, która moim zdaniem doskonale podkreśli atuty sylwetki, a ukryje wady. 


Link do sukienki : klik

Jeśli szukacie czegoś bardziej stonowanego w kolorze, ale efektownego w tkaninie polecam zajrzeć pod maroon bridesmaid dresses cheap. Satyna i welur były hitem zeszłego sezonu i nadal nosi się je na wszystkich rodzajach ubrań, dlatego pokażę Wam co znalazłam na stronie, połączenie satyny z koronką, czyli coś z przepychem. Niby trochę podlega pod tak zwaną "modę piżamową", ale według mnie trendami trzeba się bawić, a życie jest zbyt krótkie by nosić nudne ubrania. Dlatego wybierając sukienkę w tym stylu na bal karnawałowy nie będziecie żałować. 

Link do sukienki : klik

Jeśli nie jesteście aż tak odważne, to są też opcje bez zbędnych zdobień, na przykład delikatne sukienki z tiulu z minimalistycznymi haftami: 

Link do sukienki: klik

Dajcie znać w komentarzach jakie plany macie na okres karnawału. ♥
xoxo
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz