poniedziałek, 21 stycznia 2019

Kolorowe skarpetki, czyli mój sposób na radość każdego dnia

Cześć kochani ♥
Dzisiaj wpadam do Was z kolejną recenzją- tym razem nieco inną, mniej poważną, mianowicie z zabawnymi skarpetkami. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam śmieszne motywy na tej części garderoby i mam ich mnóstwo. Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z polskim sklepem oferującym skarpetki w różnych wzorach i fasonach. Długo zastanawiałam się jakie wybrać, na początku myślałam o stopkach, ale z racji iż mamy zimę, wybrałam tradycyjne skarpetki. Sklep oferuje wysoką jakość materiału, a do tego bardzo szeroki wybór. Mamy tam różne marki zebrane w jednym miejscu: Happy Socks, Many Mornings, Vanooki, Franco Socks, Bobby Sox, czy Spox Sox. Kolorowe skarpetki stały się nieodłącznym elementem mojej garderoby, ale nie tylko. Wiele młodych osób wybiera krzykliwe wzory, aby przyciągały uwagę. Im ciekawsze, tym lepsze. Trend ten przypadł do gustu nie tylko młodym osobom. Moja kuzynka, na Święta kupiła całej swojej rodzinie właśnie takie, zabawne skarpetki. Jest to zawsze trafiony prezent, bo przecież praktyczny, a skarpetek nigdy dość. 


Pewnie spytacie dlaczego leżą dwie pary identycznych skarpetek- te dwie pary wybrałam dla mnie i dla brata. Chciałam, abyśmy mieli takie same kiedy gdzieś razem wychodzimy, bo oboje uwielbiamy zabawne wzory, które świetnie wyglądają do zimowego sweterka. 


Jak wiecie uwielbiam flamingi, a wzorów z tymi zwierzakami jest kilka, także każdy miłośnik różowych ptaków znajdzie coś dla siebie.

Modele: KOLOROWE SKARPETKI - FLAMINGO DREAM (Franco Socks)
              KOLOROWE SKARPETKI - MINT FLAMING (Vanooki) 



Te są bardzo ciepłe, idealne na zimowe mrozy.
Model: KOLOROWE SKARPETKI - WARM FOX (Many Mornings)


No i te, które chyba najbardziej przypadły mi do gustu- KOLOROWE SKARPETKI - PANDA LOVE (Bobby Sox). Są przeurocze!


Podsumowując- jakość oceniam na rewelacyjną. Skarpetki są z dość grubego materiału, ale stopa w nich oddycha. Materiał nie prześwituje, nie mechaci się. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to kolor skarpetek Mint Flaming; na zdjęciu była piękna mięta, a niestety w rzeczywistości są zielone, ale to przecież nie wina sklepu, tylko zdjęcia. 


A Wy, lubicie zabawne wzorki na skarpetkach?




1 komentarz: