piątek, 23 listopada 2018

Calvin Harris, Sam Smith - Promises || Grey Fur x long sweater

Cześć kochani, 
Co tam u Was? Obkupieni po szaleństwie Black Friday? Ja nie aż tak bardzo, jakoś niewiele rzeczy w tym roku zwróciło moją uwagę. Listopad dobiega końca, a ja jestem mega podekscytowana na myśl o grudniu. Szykuje się wiele świetnych rzeczy, już nie mogę się doczekać. 
Podczas tych zdjęć było zimno, wilgotno, cały czas czuć było na skórze mżawkę. Nie lubię takiej pogody, uwielbiam słońce, ale myślę że zdjęcia wyszły całkiem ciekawe jak na panujące warunki. Bardzo polubiłam sweterki, zwłaszcza te dłuższe. Są bardzo ciepłe i wygodne, a w zimniejsze dni rajstopy można podmienić na legginsy czy jeansy. Do tego moje ukochane futerko, et voila!
Zostawiam Was ze zdjęciami i stay tunned! ♥ 
xoxo
Ysiakova











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz