poniedziałek, 22 października 2018

Ariana Grande- God is a woman || Gray checkered jumpsuit

Hej misiaki!
Jak Wam mijają te październikowe dni? Jesienna chandra, czy radość z pięknej polskiej złotej jesieni, której nie było już kilka lat? Ja postanowiłam skorzystać z ciepłych dni, gdzie mogę wyjść na spacer tylko w kombinezonie, a i tak jest mi ciepło. Krata stała się niesamowicie modna w ostatnim czasie, jest wszędzie- na marynarkach, spodniach, bluzkach, sukienkach i... kombinezonach. Kiedy zobaczyłam to cudo, wiedziałam że muszę je mieć.
Uwielbiam nietypowe ubrania, a takie można znaleźć w Ptak Fashion City. Kocham butiki z modą włoską, gdzie można dostać ubrania jak haute couture a będące pret-a-porter.
Ciekawe czy przypadnie wam do gustu taka codzienna elegancja. Zostawiam Was ze zdjęciami.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz