poniedziałek, 31 października 2016

Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval

Hej pysie!
Witam Was w Halloween. Coraz więcej ludzi obchodzi to święto. Osobiście, chętnie przebrałabym się, oderwała trochę od rzeczywistości, ale co roku wychodzi tak samo- brak czasu.
Właśnie...
Ostatnio sporo się działo, więc nie miałam chwili dla siebie. W dodatku pogoda była paskudna. Ciągle padało, a kiedy jeden dzień nie pojawił się deszcz, musiałam siedzieć do późna na uczelni.
W dodatku mój laptop odmówił posłuszeństwa.
Dość zrzędzenia. 
Przejdźmy do recenzji;
Kozaki, które dostałam od Sammy Dress.
Są super, dopasowane- z czym zawsze miałam problem, wszystkie kozaki były za szerokie na moje łydki. W dodatku mają bardzo ładny krój.
Założyłam je do swojego dwurzędowego flauszowego płaszczyka.
Polecam je! Wyglądają ślicznie ♥
♥ kozaki ♥ klik ♥
Zostawiam Was ze zdjęciami. 
xoxo
Ysiakova













1 komentarz:

  1. Kozaki zawsze szukaj w ryłko i kazar. Mają modele z wąskimi cholewkami. Wysoka jakość.

    OdpowiedzUsuń