czwartek, 17 listopada 2016

The Weeknd - Starboy ft. Daft Punk

Hej misie ♥ 
Dawno mnie tu nie było.. To wszystko przez natłok obowiązków i spraw, które mam do załatwienia do końca roku. Chwilami, nie daję już rady. Jestem bardzo zmęczona, nie mam zbyt wiele czasu na sen. Denerwuję się błahostkami. To wszystko przez okropną pogodę. Ciągle pada deszcz, jest już zimno. Aby wyjść z domu i nie zamarznąć na sopel, muszę założyć koszulkę, gruby, wełniany sweter, kurtkę, długie kozaki, czapkę, rękawiczki, szalik... To brzmi jak ekwipunek na wycieczkę na Koło Podbiegunowe. Co prawda świąteczne reklamy są już grane w telewizji, ale do świąt jeszcze daleko. Myśl, że jeszcze ponad miesiąc do Wigilii zasmuca mnie.. Świadomość ile pracy czeka mnie jeszcze do 24 grudnia jest przytłaczająca.
Mam nadzieję, że Wy lepiej przechodzicie ten jesienny okres :) 


Przechodząc do stylizacji:
Dzisiaj stylówka w odcieniach szarości i beżu.
Oczywiście 3-cia para kozaków, które skradły moje serce.
Mają piękny odcień szarego i są z zamszu naturalnego.



Tunika: Ptak Fashion City
Narzutka: Ptak Fashion City
Kozaki: Ptak Fashion City
Zegarek : Geneva







1 komentarz:

  1. Jesteś bardzo piękna i mega elegancka. Wyglądasz ja Dama. Kup koniecznie futro i kożuch naturalny, takie okrycia zapewnią Ci ochronę przed chłodem a poza tym w eleganckim futrze naturalnym będziesz wyglądała jak milion dolarów. Jesteś tego warta.

    OdpowiedzUsuń