czwartek, 13 października 2016

Mike Perry ft. Shy Martin - The Ocean

Hej misie ♥ 

Pod koniec września zaczęłam studia na International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej. Kampus jest ogromny, na początku bałam się że nie trafię na zajęcia, ale teraz, po 3 tygodniach już całkiem dobrze ogarniam budynek IFE.
Pierwszy rok służy głównie wyrównaniu poziomu wiedzy, więc nie mam zajęć typowo związanych z kierunkiem moich studiów. Mimo to, podoba mi się. Nawet jeśli sporo pracy przede mną, co  zawdzięczam nowej reformie edukacji, bo przez 2 lata nie miałam chemii i biologii, to wierzę że warto. Zaletą studiów międzynarodowych jest to, że można poznać ludzi z całego świata, a przy okazji uzyskać podwójny dyplom. Mam nadzieję, że uda mi się przetrwać kolejne 5 lat nauki.
Jeśli chodzi o stylizację, mam na sobie czerwoną, kraciastą sukienkę (chyba jedną z niewielu, lub jedyną czerwoną rzecz w mojej szafie), oraz mega wygodne zamszowe kozaczki za kolanko. Uwielbiam je! 

Sukienka Ptak Fashion City
Buty Ptak Fashion City
Zegarek Tally Weijl 













1 komentarz: