poniedziałek, 23 grudnia 2019

Train - Shake Up Christmas || Many styles from December

Hejka kochani,
Już jutro Wigilia, sama w to nie wierzę! Czas zleciał mi tak szybko, że dopiero byłam na wakacjach a już mamy święta. Niestety pogoda za oknem na to nie wskazuje, ale cóż poradzić. Ja już mam prawie wszystko zapięte na ostatni guzik, dlatego mam chwilkę czasu tu do Was zajrzeć i podzielić się z Wami mixem zdjęć z grudnia. ♥




Pierwsza stylizacja, w której mam na sobie szarą sukienkę swetrową z ciekawymi rozcięciami na rękawach. Bardzo ją polubiłam, bo mimo że nie wygląda to jest ciepła. Do niej moje ukochane kozaki z zamszu z dużym czubkiem. No i pasek do podkreślenia talii.   



Tutaj zdjęcie z krótkiego wypadu na Piotrkowską. Kurtka - parka jest z Bershki, spodnie z Mango a stylizację dopełniają moje błyszczące traperki z cekinami od Czas na buty. 


Było też pieczenie świątecznych pierniczków w czerwonych świątecznych sweterkach. ♥ 







No i ostatnia stylizacja, spódnica z tweedu w kratę, upolowana na Aliexpress. Do niej czarna koszulka, moje ulubione czarne futro ze Stradivariusa i wcześniej wspomniane kozaki. ♥ 

Buziaki, 
Wesołych Świąt kochani, 
Patrycja

15 komentarzy:

  1. Mi też to zleciało baaardzo szybko. Sweterek uroczy! Sukienka szara również bardzo mi sie podoba, ale jak teraz patrze na te zdjęcia, to przyznam, że mi zimno :D

    Zapraszam na kanał

    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Dopiero zaczynam swoją przygodę:-) Za każdą lapke i suba dziękuję z całego serduszka- bardzo motywuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie piękne przygotowania do świąt.
    Wesołych Świąt 🎄🤶🏾🎅🏾

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia i cudowne stylizacje!<3
    Wesołych Świąt kochana!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też to zleciało baaardzo szybko. Sweterek uroczy! Sukienka szara również bardzo mi sie podoba, ale jak teraz patrze na te zdjęcia, to przyznam, że mi zimno :D stitching unit , ladies tailor , custom tailor , tailor near me , tailor shop , Online Tailor Shop , tailoring company , custom tailoring services , stitching unit

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie stylizacje wesołych świąt !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym tronie wyglądasz jak prawdziwa królowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. so beautiful picture!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    what a beautiful picture! i love this style

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jutro Wigilia, sama w to nie wierzę! Czas zleciał mi tak szybko, że dopiero byłam na wakacjach a już mamy święta. stitching unit , ladies tailor , custom tailor , tailor near me , tailor shop , Online Tailor Shop , tailoring company , custom tailoring services , stitching unit

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz, cudowne zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna wszystko do siebie pasuje, cudowne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny klimat, piękne zdjęcia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jakie rozświetlone fotki :). Bardzo ładne stylizacje ;).

    OdpowiedzUsuń