piątek, 28 września 2018

Suknie wieczorowe dla każdej z nas - Formal Dress Australia

Formal Dresses Online

Hej misie!
Za oknem szara, ponura jesień, wiele ludzi w grubych kurtkach i szalikach. Ale wrzesień i październik to nie tylko jesienna plucha- to też miesiące wesel. Wiele z Was kupuje sukienki na takie okazje w ostatnim momencie (mnie też się nieraz zdarza), dlatego przychodzę z pomocą, dla wielu z Was nie tylko z inspiracją, ale może też stroną z której będzie zamawiać cudowne suknie balowe na takie okazje. Co więcej, mamy już prawie październik, więc niektóre dziewczyny zaczynają zastanawiać się już nad kreacjami na Sylwestra, a nawet na studniówkę. Każda kobieta chce na takich ważnych imprezach wyglądać wyjątkowo, więc przeszukuje setki sklepów internetowych (ale także stacjonarnych) i nadal nie może znaleźć niczego dla siebie. Na szczęście, strona Formal Dress Australia oferuje szeroki wybór asortymentu, we wszystkich kolorach, fasonach i co więcej- rozmiarach. 
Najpierw przejdźmy do tematu wesel. Wiadomo, że czerń zawsze jest w modzie, wygląda się w niej świetnie, ale niestety, nie wypada ubrać jej na wesele. Podobno przynosi to później pecha młodej parze. Z kolei biel zarezerwowana jest dla Panny Młodej. Zatem, co założyć?

Skupiłam się na kolorach, które obecnie są na czasie. Tej jesieni nosi się przede wszystkim nudziaki, więc zerknijcie na moje propozycje kreacji w tym kolorze.




Nude jest spokojną, stonowaną barwą. Jednak, jeśli chcecie wyglądać oszałamiająco, w tym sezonie modne są wszystkie metaliczne kolory. Jeżeli chcecie błyszczeć to na tej stronie znajdziecie też coś dla siebie. Możecie ich szukać pod hasłem Formal Dresses Brisbane (klik).






Wszystkie moje propozycje to długie suknie wieczorowe, które jak powszechnie wiadomo, nie pasują do każdego typu figury i nie każda z nas lubi długie, szykowne kreacje. Dlatego przygotowałam też kilka propozycji krótszych lub bardziej dziewczęcych sukienek. Na tej stronie będą opisane jako Girl Formal Dresses (klik).




Podobają Wam się moje propozycje? Znałyście już ten sklep? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz