sobota, 23 grudnia 2017

Ed Sheeran - Perfect


Hej misie! 
Jak tam przygotowania do Świąt? 
U mnie szał sprzątania, kupowania prezentów i gotowania, ale na szczęście już jutro Wigilia ♥ 


I właśnie pojawia się problem co włożyć? Coś czerwonego? A może świąteczny sweter z reniferem? 
Ja postawiłam na elegancję, w pierwszy dzień Świąt zamierzam założyć tą pierwszą sukienkę. Jest bardzo elegancka i trochę ekstrawagancka, ale w Święta można przecież zaszaleć! 

Oba te cuda, które możecie zobaczyć na zdjęciach pojawiły się u mnie za sprawą współpracy z Rosegal ♥. Zamówienie składało się z trzech rzeczy- dwóch sukienek które widzicie na zdjęciach i bluzy, której recenzja pojawi się niedługo na blogu. Jakość materiału jest bardzo dobra, a wyszywane elementy starannie wykonane. Materiał nie drapie, nie prześwituje. Jestem bardzo zadowolona!

Pierwsza sukienka ♥ (a w zasadzie bluzka)












2 komentarze: