środa, 15 stycznia 2020

Lucas & Steve - Perfect || Gray faux fur in Zakopane

Hejka,
dzisiaj pierwszy pościak z Zakopanego. Byłam tam już na początku stycznia, ale ze względu na zbliżającą się sesję, totalnie nie mam czasu na nic.
Pierwszego dnia było super ciepło, słoneczko grzało, więc stylizacja lekka i trochę nawet wiosenna. Założyłam sweterek z mody włoskiej, jeansy z SinSay (łup z wyprzedaży!), buty od Czas na Buty i futerko od Yoins (klik). Klimat w Zakopanem był magiczny, bo pogoda dopisała i było mnóstwo śniegu! Jak Wam się podobają fotki? Planujecie wypad do Zakopanego?
Buziaki,
Patrycja









21 komentarzy:

  1. Fajny futrzak :D Jednak nie tęsknie za zimą totalnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na maxa chciałabym pojechać do Zakopanego, bo uwielbiam tamten klimat, góry... widoki i te krajobrazy. To jest coś magicznego.. Zazdroszczę:))

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam Zakopane! :) Byłam aż 3 razy w tamtym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie tam :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może gdy na sesji wszystko pójdzie wszystko tak jak chce na ferie pojade w góry
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze ci tego śniegu :) SUper look
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Och jak mi brakuje śniegu ❄️

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, amazing pics and place!
    I loved your outfit, so pretty :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przynajmniej tam jest śnieg
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia, a Ty kochana wyglądasz przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śniegu! W Trójmieście niestety w ta zime jeszcze go nie widziałam :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz <3 Szkoda, że na Lubelszczyźnie nie ma śniegu tak jak w Zakopanem :(

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sehr schöne Fotos. Da folge ich dir sehr gerne :)

    LG Katrin
    https://katrintestblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. What a fantastic place and pictures!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia, ale co najfajniejsze to Twoje włosy :)) wygladaja mega - inaczej ale pozytywnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zo schattig. Ik zal kopen, hoewel ik het zelden gebruik, deze verpakking is echt schattig. Kus.Cardigan for Women

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile Ty masz włosów! Jak ja Ci tego zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit i jeszcze piękniejsze włosy! *_*
    M.

    OdpowiedzUsuń