poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Ed Sheeran ft. Chance the Rapper - Cross me || White spanish type dress from Dressiliy

Hej kochani, 
Jak Wam minął weekend? Mnie zbyt szybko i bardzo imprezowo- byłam na weselu, w niedzielę tradycyjne, rodzinne spotkanie. Aż cieżko uwierzyć, że to był długi weekend!
Tymczasem, wspominam sobie piękne miejsca, które widziałam w Egipcie. Chciałabym tam wrócić jeszcze nie raz! Ten kraj zachwycił mnie swoim pięknem i odmiennością.
Na zdjęciach widzicie śliczną sukienkę hiszpankę z wiązaniem od Dresslily, którą znajdziecie tutaj. Materiał jest bardzo fajny, a haftowana góra wysokiej jakości, podobnie jak bluzka, którą pokazywałam Wam kilka postów temu. Do niej założyłam ultra wygodne koturny w panterkę, które służyły mi przez cały wyjazd.
A wy jak spędziliście urlop? Czy może to jeszcze przed Wami?
Buziaki,
Patrycja












Pamiętajcie, że na kod CDL20W macie 20% zniżki na wszystko na stronie!

16 komentarzy:

  1. Idealna biała sukienka na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, a opalenizna czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, Egypt looks fantastic! Your dress is SO pretty <3 You look awesome!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka!
    Nawet nie pomyślalam, zeby kiedyś zwiedzić Egipt, mam wrażenie, że tam jest tak niebezpiecznie
    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, bardzo wakacyjne! Ja w Egipcie byłam 11 lat temu i była to dla mnie przełomowa podróż :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne miejsce *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie kochana wyglądasz ♥

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, dziewczęca sukieneczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. A ja tylko Wrocław zaliczyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladzasz przepieknie!
    Cudna,dziewczeca sukienka i te wlosy :)
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You look wonderful, dear!
    And such amazing location!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka pięknie podkreśla opaleniznę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz Kochana! Wspaniałe zdjęcia na wspaniałym tle :-)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń