poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Best dresses from Ever-Pretty ♥

Hej kochane, 
lato zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, również letnie imprezy i przyjęcia. Wiele z Was ma napewno jakieś wesela czy komunie w nadchodzących miesiącach. I znów przychodzę do Was z propozycjami ze sklepy Ever-Pretty. Mają szeroki wybór asortymentu dlatego każdy znajdzie tam coś dla siebie. Są tam sukienki krótkie i długie, bardzo oficjalne i te na co dzień, szykowne ale też i zwykłe, banalne. Co do cen- są przeciętne, ale można dorwać świetne kreacje za pół ceny. Polecam jednak uważać na rozmiary, sprawdzić wymiary dokładnie, bo ja już nieraz przejechałam się na swoim przekonaniu, że rozmiar to rozmiar. Prawda jest taka, że rozmiar rozmiarowi nie równy i warto sprawdzić dwa razy zamiast bawić się w zwroty i wymiany.
Tym razem postawiłam na sukienki krótkie, białe, bo takie lubię najbardziej. 


Pierwsza sukienka jest w groszki, które są mega dziewczęce i chyba nigdy mi się nie znudzą. Do tego falbanki, które są bardzo urocze. Znajdziecie ją tu, pod hasłem graduation dresses for college


Teraz przyszła kolej na haft. Mam bardzo podobną sukienkę marki Guess, więc jest to wersja niskobudżetowa tej kreacji. Myślę, że hafty idealnie nadają się na wszystkie większe okazje, bo wyglądają bardzo efektownie i od wielu sezonów nie wyszły z mody. Takie sukienki znajdziecie wpisując white graduation dresses


Ostatnia ma drobne hafty i aplikacje, ale za to posiada wiązanie na plecach, które wygląda niesamowicie. Przyciąga wzrok, ale dlatego że jest wykonane na małej powierzchni, nie jest wulgarne. Sukienkę znajdziecie tu : graduation dress

Mam nadzieję, że podobają Wam się takie przeglądy sklepów. Mnie się bardzo przydają na innych blogach, gdy potrzebuję znaleźć czegoś szybko, myślę że Wam też. ;) 


6 komentarzy: