niedziela, 26 lipca 2015

Elena, Danny Mazo- Senor Loco

Cześć misiaki! ♥ 
Witam Was w niedzielę i przesyłam uściski z Ustronia Morskiego, w którym niestety ostatnio pogoda nie dopisuje. Na szczęście było kilka słonecznych dni i zdążyłam zrobić pare zdjęć. 
Po długich poszukiwaniach bikini, znalazłam takie które mi się spodobało. Myślę, że większości dziewczyn by przypadło do gustu :) 
Jest w pięknym kolorze podkreślającym opaleniznę i ma urocze falbanki na biuście i biodrach. 
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają ;)
P.S. 21 lipca minął rok odkąd założyłam bloga. Nie spodziewałam się, że tyle osiągnę. Wszystko dzięki Wam- obserwatorom. Motywujecie mnie do dalszej pracy, inspirujecie do tworzenia stylizacji ♥

Zostawiam Was ze zdjęciami, miłych wakacji ♥ 
xoxo
Ysiakova


Kostium: F&F


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz